srijeda, 3. prosinca 2014.

Stiže zima-vrijeme je da se utoplimo

Hej drage moje,
Nije me bilo nekoliko dana zbog obaveza koje sam imala tacnije zbog skole.
Uskoro ce stici zima.
Ako ste primjetile i ove godine se noseduge jakne sa kajisevima, a isto tako i kratke.
Redje se nose  one skroz sarene u bojama.
Neke od njih pogledajte na slikama:



Takodje su popularne i jakne sa krznom oko vrata.To ste mogli da vidite na drugoj slici gore.

Dok su prosle godine bile popularne cizme preko koljena ove zime se sve vise pocinju nositi kratke cizme, sa razlicitim dezenima i bojama .Takve crne cizmice sa kul detaljima zovemo pankerske.
Takodje su popularne i gleznjace koje su osim za zimu odlicne i za kisne jesenje dane. Najvise su popularne u bež, sivoj i svetlo i tamno smedjoj boji.
Gleznjace mogu biti plitke i duboke. Ja vise volim malo dublje koje mogu da prevrnem i da se vidi onaj nezni prljavo-beli umetak. To je izuzrtno moderno ove jeseni.
Gleznjace:
Kao sto sam rekla popularne su kratke cizmice .


 Jos neke slikize gleznjaca:

Nadam se da su va se svidjeli moji savjeti.
Na slikama ispod cete vidjeti neke kombinacije koje ja cesto kombinujem.
Pogledajte:



Kao sto ste mogli vidjeti na kombinacijama ove zime su jako zastupljeni salovi i kape.Od kapi najcesce se nose takozvane moderne subare i duge kape.
Sto se tice nakita zastupljene su  ogrlice zlatne boje.


Nadam se davam se svidjeo ovaj post.
Vidimo se uskoro sa sledecim,
Vasa Marija ☺☻♥☺☻♥♦♣♠♦♣♠•◘○•◘○

Nema komentara:

Objavi komentar